W 2009 r. zostanie kupionych aż 6,5 miliona litrów tych napojów, za kwotę około 160 milionów zł. Oznacza to, że klienci wydadzą na ten cel o 11 proc. więcej niż w ubiegłym roku.
Spośród wszystkich rodzajów alkoholi najwolniej będzie rosła sprzedaż wina. W tym roku będzie wyższa niż w 2008 r. o zaledwie 1,5 procent.
(maj)
tagi: akcyza , sprzedaż , alkohol ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...