Koszt operacji zmiany operatora w większości sieci wynosi 50 zł. Przenosząc swój numer do Carrefour Mova, aby otrzymać zwrot tej opłaty wystarczy doładować swoje konto kwotą 50 zł w ciągu 6 miesięcy od daty zmiany operatora. W momencie doładowania konta za kwotę 50 zł Klient otrzymuje dodatkowe 50 zł na rozmowy do wszystkich sieci. Jeśli Klient doładuje konto kwotą 25 zł w jednym miesiącu i 25 zł w kolejnym miesiącu to zwrot 50 zł otrzyma przy drugim doładowaniu, kiedy suma wszystkich zasileń wyniesie łącznie 50 zł.
Dla Klienta, cały proces zmiany operatora jest bardzo prosty, wystarczy, że złoży dyspozycję zmiany numeru przez formularz dostępny na stronie internetowej: http://www.carrefourmova.pl/, a konsultanci Biura Obsługi Klienta Carrefour Mova zajmą się całym procesem.
(MN)
tagi: Carrefour , mova , telefonia komórkowa ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...