Oranżadę przynajmniej od czasu do czasu pije aż 47% Polaków powyżej 15 roku życia.
41% z nich jako ulubioną markę tego napoju zdecydowanie wskazuje HELLENĘ. Dla porównania, inne marki mogą liczyć na zaufanie rzędu najwyżej 19%. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej grupie 1033 Polaków.
Badania Pentora wskazują , że oprócz czterdziestoparolatków jedną z najsilniejszych grup miłośników oranżad HELLENA stanowią osoby do 29 roku życia (28%). Ciekawie rozkłada się również popularność tej marki w różnych grupach zawodowych. Jak pokazują wyniki badań, najwięcej jej fanów znajduje się wśród gospodyń domowych, robotników i rolników, ale także - studentów. Szczególnie chętnie sięgają po nią mieszkańcy miast do 200 tys. mieszkańców.
Na podstawie rankingu najciekawszych produktów na polskim rynku przeprowadzonego przez Ośrodek Badania Opinii Publicznej oranżadom Hellena przyznano niedawno tytuł „Produkt Roku 2009".
(MN)
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...