Produkty marki własnej są podzielone na produkty Classic, jak i Premium. Wysoką jakość produktów marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat „Selection". Dotychczas wyróżniono nim 500 artykułów .
Nowym produktem jest mleczko Ivoria , które zostało stworzone specjalnie na okres wiosenno - letni, o czym świadczy jego opakowanie.
Poszerzona o nowe produkty została gama brand-u Dąbrowski o cztery nowe wódki smakowe .
Produktów do czyszczenia zostały uzupełnione o rękawice pod marką Apta, które są wyłożone bawełnianą powłoką pozwalają jej swobodnie oddychać.
Gama naczyń jednorazowych TULIPE zmienia szatę graficzną opakowań. Dodatkowo podwojona została liczba kubków i talerzy w opakowaniu.
(MN)
tagi: intermarche , supermarkety ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...