Na początku marca odbywa się uroczysta Gala, na której to zostaje ogłoszony werdykt, zaś zwycięskie marki mogą cieszyć się emblematem „Produkt Roku - Wybór Konsumentów" przez kolejne 12 miesięcy.
W tegorocznej walce o podium, w kategorii herbat czarnych, które pojawiły się na polskim rynku w roku 2008, zwyciężył nowy wariant herbaty TETLEY INTENSIVE! Ta szczególna kompozycja najwyższej jakości czarnych herbat o wyjątkowo intensywnym, pełnym smaku, zawiera herbaty Assam uprawiane na żyznych równinach doliny wielkiej rzeki Brahmaputry w północnych Indiach, zbierane tylko przez kilka tygodni w roku. Unikalne warunki klimatyczne i glebowe tego regionu sprawiają, że herbaty Assam cechuje intensywny, głęboki smak i świetlisty kolor.
Nagroda „Produkt Roku - wybór konsumentów" jest szczególnie cenna i wartościowa, gdyż przyznają ją sami konsumenci. To oni oceniają nowości produktowe i ostatecznie decydują, który produkt zasługuje na wyróżnienie. Najlepszym dowodem na to, jak bardzo przypadła do gustu konsumentom herbata Tetley, jest pewna tendencja zaobserwowana w Anglii, wśród przebywających tam rodaków. Otóż Polacy wracający z Wysp do Polski, zabierają ze sobą upodobania do brytyjskich marek herbaty. Dziennik „The Daily Mirror" napisał, że od kiedy polscy hydraulicy zaczęli tłumnie opuszczać Zjednoczone Królestwo, pewien internetowy sklep zaczął notować wzrastające zainteresowanie swoimi produktami ze strony polskich klientów, w tym właśnie herbatą Tetley.
(TM)
tagi: Tetley ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...