Reklama jest czytelną dla konsumentów opowieścią o świecie prostych, męskich wartości, którym rządzą przejrzyste reguły. Przedstawia surową i jednocześnie majestatyczną naturę, z którą żyją w harmonii bohaterowie reklamy - góral o nieugiętym charakterze i jego przyjaciel, pies. Film ilustruje ich wzajemne zaufanie, przyjaźń i szacunek, czyli cechy cenione przez smakoszy „Tatry" najbardziej. Kampania piwa „Tatra" potrwa kilka miesięcy.
tagi: Tatra , Grupa Żywiec , Kampania ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...