Spółka Ambra, jako wiodący dystrybutor chemii gospodarczej i kosmetyków na terenie Śląska, Opolszczyzny oraz Małopolski, poszukiwała długofalowej strategii rozwoju. Połączenie z Grupą Handlową Emperia przyniesie obopólne korzyści i wzmocni segment dystrybucji Emperii. Teraz razem będziemy budować polski handel - mówi Roman Zięba, prezes Ambra Sp. z o.o..
Obecna od 19 lat na polskim rynku Ambra, w swej ofercie posiada ponad 12 tysięcy produktów, a dzięki nowoczesnemu systemowi IT oraz doświadczonym pracownikom znana jest z usług na najwyższym poziomie. Jej przychody ze sprzedaży w 2008 roku wyniosły około 118 mln złotych.
Jestem zadowolony, że taka firma jak Ambra przyłączyła się do Emperii. Jej dośwaiadczenie a także duży potencjał wzrostu znacząco wzmocni naszą dystrybucję chemii gospodarczej i kosmetyków. Na tym nie koniec, prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi partnerami z tego segmentu zainteresowanymi przyłączeniem się do Grupy Handlowej Emperia - dodaje Jarosław Wawerski, prezes Tradis Sp. z o.o..
Strategia rozwoju Emperii jest oparta na aktywnej konsolidacji rynku detalicznego i dystrybucyjnego w Polsce. Przyłączenie Ambry to kolejny krok zbliżający do siebie dwie polskie organizacje handlowe.
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...