Spółka Ambra, jako wiodący dystrybutor chemii gospodarczej i kosmetyków na terenie Śląska, Opolszczyzny oraz Małopolski, poszukiwała długofalowej strategii rozwoju. Połączenie z Grupą Handlową Emperia przyniesie obopólne korzyści i wzmocni segment dystrybucji Emperii. Teraz razem będziemy budować polski handel - mówi Roman Zięba, prezes Ambra Sp. z o.o..
Obecna od 19 lat na polskim rynku Ambra, w swej ofercie posiada ponad 12 tysięcy produktów, a dzięki nowoczesnemu systemowi IT oraz doświadczonym pracownikom znana jest z usług na najwyższym poziomie. Jej przychody ze sprzedaży w 2008 roku wyniosły około 118 mln złotych.
Jestem zadowolony, że taka firma jak Ambra przyłączyła się do Emperii. Jej dośwaiadczenie a także duży potencjał wzrostu znacząco wzmocni naszą dystrybucję chemii gospodarczej i kosmetyków. Na tym nie koniec, prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi partnerami z tego segmentu zainteresowanymi przyłączeniem się do Grupy Handlowej Emperia - dodaje Jarosław Wawerski, prezes Tradis Sp. z o.o..
Strategia rozwoju Emperii jest oparta na aktywnej konsolidacji rynku detalicznego i dystrybucyjnego w Polsce. Przyłączenie Ambry to kolejny krok zbliżający do siebie dwie polskie organizacje handlowe.
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...