Emisję 8-sekundowych billboardów sponsorskich zaplanowano na cały marzec 2009 r. Filmy pojawiły się na antenie popularnych stacji telewizyjnych towarzysząc takim programom jak: Kulisy M jak Miłość (TVP2), Prognoza Pogody (Polsat), Detektywi i W11 (TVN) oraz Pogoda (TVN Meteo). Marka Warzywko jest także sponsorem nowego w ramówce TVN Style magazynu zdrowotnego zatytułowanego „Cała prawda o jedzeniu".
Planowaniem i zakupem czasów antenowych zajął się dom mediowy Starcom. Kreację kampanii wykonała agencja reklamowa Just - art director Małgorzata Gontarczuk i account manager Paweł Grzybowski. Produkcją filmu reklamowego zajął się dom produkcyjny Graffiti Film. Działania PR dla marki Warzywko prowadzi agencja Effective Public Relations.
Warzywko to odpowiednio wyważona kompozycja suszonych warzyw pochodzących z polskich pól: marchwi, cebuli, liści selera, natki pietruszki, papryki, pomidorów, najlepszych przypraw i soli. Jako najbardziej warzywna przyprawa uniwersalna pomaga przyrządzać potrawy, których naturalny, domowy smak i delikatny aromat przypadnie do gustu całej rodzinie.
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...