Oranżadę HELLENA zna dziewięciu na dziesięciu Polaków. Ten słodki, gazowany napój, produkowany w trzech kolorach - białym, żółtym i czerwonym, to współczesna wersja kultowego produktu z epoki PRL-u. Kiedyś trudno było sobie bez oranżady wyobrazić prywatkę czy letni piknik - również dzisiaj chętnie sięga po nią nie tylko starsze, ale również młode pokolenie.
Po zakończeniu epoki PRL-u to właśnie podkaliska firma HELLENA jako pierwsza zdecydowała się przypomnieć Konsumentom kojarzony powszechnie z minioną rzeczywistością napój. Ruch ten okazał się marketingowym strzałem w dziesiątkę: Oranżada HELLENA błyskawicznie zdobyła pozycję najsilniejszego produktu w portfolio firmy.
Zastosowane do wytwarzania napoju nowoczesne technologie w połączeniu z tradycyjną recepturą sprawiły z kolei, że produkt HELLENY zdeklasował konkurencję już na starcie. Obecnie marka należy do portfela Jutrzenki Colian, w którym znajdują się również m.in. wielokrotnie nagradzane tytułem Produktu Roku słodycze Jutrzenka i Goplana oraz przyprawy Appetita.
Producenci towarów nagrodzonych tytułem Produkt Roku zyskują prawo do umieszczania na ich opakowaniach przez 12 kolejnych miesięcy specjalnego logo, informującego o zdobyciu zaufania Konsumentów. Takie logo znajdzie się również na butelkach ulubionej oranżady polaków, Oranżady HELLENA.
tagi: Hellena ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...