Kleenex to najbardziej rozpoznawalna marka artykułów higienicznych na świecie. Istnieje od 1924 r. W Polsce, we współpracy ze sklepami Tesco, zadebiutowała produktem z kategorii dotychczas nieznanej mieszkańcom kraju nad Wisłą - nawilżanym papierem toaletowym Kleenex Moist.
-Postanowiliśmy zaskoczyć naszych konsumentów czymś niezwykłym. Dlatego zaproponowaliśmy im produkt premium, który wzbudza zainteresowanie i przyciąga uwagę.- tłumaczy Marcin Dmowski, Szef Marketingu Kimberly-Clark.
W Polsce kluczową marką dla Kimberly-Clark pozostaje Velvet rozpoznawalny przez 95% konsumentów.
-Proponujemy Polakom zupełnie nowe podejście do higieny - produkty Velvet i Kleenex uzupełniają się wzajemnie, zapewniając większe poczucie świeżości i czystości. - tłumaczy Marcin Dmowski.
Po raz pierwszy na sklepowych półkach nawilżany papier toaletowy zadebiutował w latach 70. XX wieku w Niemczech i Szwajcarii pod marką Hakle. Wynalazcą technologii jego produkcji jest Kimberly-Clark. Ideą było zapewnienie czystości i poczucia świeżości porównywalnego z użyciem bidetu jednak w znacznie wygodniejszej formie.
Nawilżany papier toaletowy Kleenex Moist jest dostępny w opakowaniach zawierających 42 listki. Pod innymi markami jest obecny m.in. na brytyjskim, niemieckim, włoskim i hiszpańskim rynku.
Kleenex poszerzył portfolio Kimberly-Clark w Polsce, na które do tej pory składały się marki: Velvet i Huggies.
tagi: Kimberly Clark ,
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu...
Impulsem dla szarej strefy są krajowe podwyżki akcyzy i...
Rada Ministrów przyjęła projekt nowelizacji ustawy o...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...