Przeglądając Hurt & Detal zawsze zwracam uwagę na reklamy, bo mogę zauważyć nowości...
Wtorek, 24 stycznia 2017
Przeglądając Hurt & Detal zawsze zwracam uwagę na reklamy, bo mogę zauważyć nowości i dowiedzieć się czegoś nowego o produktach, które znam. Podzielenie pisma na sekcje tematyczne jest godne uznania, bo przy dużej objętości gazety bez problemu znajduję to co mnie w danym momencie interesuje. Nie czytam magazynu w całości, bo nie zawsze pozwala mi na to nadmiar obowiązków, więc takie rozwiązanie jest ukłonem w moją stronę jako do osoby zajmującej się handlem. Jestem też pod wrażeniem jakości samego pisma i jego formy: papier wysokiej jakości, nasycone kolory – same reklamy od razu bardziej przykuwają wzrok. Pokazuje to szacunek do samego odbiorcy.
Krzysztof Ostrowski, Kierownik Sklep spożywczy abc ul. Główna 114, Miętne
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.