Z prasy branżowej znam tylko Hurt&Detal. Odwiedzając hurtownie zauważam, że pismo jest bardzo widoczne.
Wtorek, 17 stycznia 2017
Z prasy branżowej znam tylko Hurt&Detal. Odwiedzając hurtownie zauważam, że pismo jest bardzo widoczne. Wizualnie gazeta jest bardzo dobrze wydana i zachęca do przeczytania. Najważniejsze z mojego punktu widzenia jest pokazanie dużej ilości produktów i nowości. To cenna podpowiedź przy kompletowaniu listy zakupów. Rozmieszczenie produktów z ofert producentów w ramkach również ułatwia ich wychwytywanie z pisma. Podoba mi się również sam dobór tematów – w każdym numerze są opisane różne kategorie produktowe przez co można przyjrzeć się zaopatrzeniu nie tylko półek spożywczych, ale też jednocześnie alkoholowych czy np. chemicznych.
Iwona Chachoń-Oliveira, właścicielka Delikatesy Centrum ul. Osiedle Polna Pawilon B, Grójec
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.