- Zwiększamy zasięg naszej sieci telewizji w miejscu sprzedaży o kolejne miasta. W nowo otwartych oddziałach delikatesów Piotr i Paweł zainstalujemy kolejne 66 nośników POS TV, co da nam w sumie 330 ekranów w całej sieci - mówi Tomasz Sieniutycz, dyrektor biura reklamy Call2Action.
Call2Action zarządza czasem emisyjnym instalowanych POS TV. Dostarcza całej technologii i oprogramowania.
Piotr i Paweł to polska sieć sklepów z osiemnastoletnim doświadczeniem. Ugruntowaną pozycję zdobyła dzięki polityce otwartej na potrzeby klienta, przemyślanej lokalizacji, miłej obsłudze i przestrzeni, a przede wszystkim bogatej gamie asortymentu na najwyższym poziomie. Rozwiązania oferowane przez Call2Action będą wspierać ten wizerunek.
tagi: Piotr i Paweł ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...