- Zwiększamy zasięg naszej sieci telewizji w miejscu sprzedaży o kolejne miasta. W nowo otwartych oddziałach delikatesów Piotr i Paweł zainstalujemy kolejne 66 nośników POS TV, co da nam w sumie 330 ekranów w całej sieci - mówi Tomasz Sieniutycz, dyrektor biura reklamy Call2Action.
Call2Action zarządza czasem emisyjnym instalowanych POS TV. Dostarcza całej technologii i oprogramowania.
Piotr i Paweł to polska sieć sklepów z osiemnastoletnim doświadczeniem. Ugruntowaną pozycję zdobyła dzięki polityce otwartej na potrzeby klienta, przemyślanej lokalizacji, miłej obsłudze i przestrzeni, a przede wszystkim bogatej gamie asortymentu na najwyższym poziomie. Rozwiązania oferowane przez Call2Action będą wspierać ten wizerunek.
tagi: Piotr i Paweł ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...