Kampania nie obejmie jednak sklepów sieci w Polsce, ponieważ Tesco w Wielkiej Brytanii jest odrębnym przedsiębiorstwem. Tesco w Polsce ma swoje własne kampanie promocyjne, takie jak „dyskontowe ceny", która ma pokazać klientom, że nie muszą chodzić do sklepów dyskontowych, gdyż w tej samej cenie co tam, mogą robić zakupy w Tesco.
Rzecznik prasowy Tesco Polska, Przemysław Skory zapowiada świąteczną akcję promocyjną, nie chce jednak zdradzić szczegółów ze względu na konkurencję.
Źródło: Rzeczpospolita
tagi: Tesco Polska , promocje ,
Profi S.A., jedna z wiodących firm w segmencie produktów...
Subindeks dla tego sektora wyniósł tylko 47,9 pkt., co...
Historyczne wzrosty cen kakao i rosnąca presja kosztowa...
Przepisy wygasają 5 czerwca...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...