Kampania nie obejmie jednak sklepów sieci w Polsce, ponieważ Tesco w Wielkiej Brytanii jest odrębnym przedsiębiorstwem. Tesco w Polsce ma swoje własne kampanie promocyjne, takie jak „dyskontowe ceny", która ma pokazać klientom, że nie muszą chodzić do sklepów dyskontowych, gdyż w tej samej cenie co tam, mogą robić zakupy w Tesco.
Rzecznik prasowy Tesco Polska, Przemysław Skory zapowiada świąteczną akcję promocyjną, nie chce jednak zdradzić szczegółów ze względu na konkurencję.
Źródło: Rzeczpospolita
tagi: Tesco Polska , promocje ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...