Ponad 8 tys. m2 powierzchni handlowej hali MAKRO w Szczawnie-Zdroju mieści wyjątkowo szeroki wybór wysokiej jakości towarów. Profesjonalny przedsiębiorca znajdzie pod jednym dachem zarówno produkty spożywcze, jak i przemysłowe. Wśród nich znajdują się lokalne, narodowe, a także międzynarodowe specjały, które kupić można w korzystnych, hurtowych cenach. Co więcej, hala oferuje profesjonalne rozwiązania biznesowe - między innymi fachowe szkolenia i doradztwo. Nowy obiekt MAKRO zatrudnia niemal 200 osób; w tym ośmiu wyspecjalizowanych konsultantów, którzy będą odwiedzać klientów w miejscu ich działalności, by wspierać rozwój lokalnego biznesu.
Hala w Szczawnie-Zdroju jest drugim centrum zaopatrzenia MAKRO w województwie dolnośląskim, a 29. w skali całego kraju. Nowy obiekt poszerzy i uzupełni asortyment hali nr 5, która od 1995 roku funkcjonuje we Wrocławiu i obsługuje dzisiaj niemal jedną czwartą przedsiębiorców z regionu. „Cechą charakterystyczną Dolnego Śląska jest dynamiczny rozwój turystyki, a dzięki temu szeroko pojmowanej przedsiębiorczości. Otwierając nowe centrum zaopatrzenia hurtowego w Szczawnie-Zdroju, chcemy zaspokajać rosnące potrzeby lokalnych przedsiębiorców" - mówi Uwe Hoelzer, prezes MAKRO Cash & Carry Polska. Szacuje się, że nowa inwestycja firmy pochłonęła około 80 milionów złotych.
MAKRO Cash & Carry Polska podejmuje aktywne działania, aby sprostać oczekiwaniom lokalnych społeczności - nie tylko jako odpowiedzialny podatnik i pracodawca, lecz także jako pionier we wspieraniu lokalnego biznesu. Rozwijając swoją działalność, firma stara się także wspomagać rozwój polskiej przedsiębiorczości. MAKRO wspiera wzrost nowoczesnych struktur handlowych na całym obszarze łańcucha dostaw; pomaga także w tworzeniu bezpośrednich źródeł zaopatrzenia i zapewnia kupującym możliwie najlepszą jakość produktów. MAKRO wnosi wkład w rozwój gospodarczy regionów także dlatego, że zaopatruje się w towary przede wszystkim u lokalnych wytwórców i sprzedawców.
Z okazji uruchomienia nowej hali w Szczawnie-Zdroju przygotowano wiele atrakcji. Promocje, konkursy, pokazy kulinarne czy pokaz sztucznych ogni - to tylko niektóre z wydarzeń, które uświetnią dzień otwarcia. Wraz z nim rusza konkurs „Rozwiń swój biznes z MAKRO", w którym lokalni przedsiębiorcy będą mieli szansę zdobyć fundusze na rozwój prowadzonej przez siebie działalności.
tagi: Makro ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...