Na zwycięstwo ma szansę każdy przedsiębiorca, który w czasie trwania konkursu zaopatrzy się w nowej hali MAKRO w Rzgowie w towary o wartości co najmniej 2,5 tys. złotych netto. Potem wystarczy przekazać swój pomysł na biznes do Działu Obsługi Klienta i czekać na wyniki. Dziesięciu najbardziej pomysłowych przedsiębiorców otrzyma bony MAKRO w wysokości 10 tysięcy złotych. Dzięki temu będą mogli rozwinąć lub unowocześnić prowadzoną przez siebie działalność. Biznesplany można zgłaszać do 10 stycznia 2009 roku. Patronat merytoryczny nad konkursem objęło Zrzeszenie Prywatnego Handlu i Usług w Wałbrzychu.
Ze względu na dynamiczny rozwój turystyki, województwo dolnośląskie to obszar atrakcyjny dla przedsiębiorców związanych z sektorem gastronomiczno-hotelarskim oraz handlowym. Dlatego MAKRO Cash & Carry zdecydowało się na otwarcie drugiego centrum handlu hurtowego w regionie. Klienci, którzy zaopatrywali się dotąd w odległej hali MAKRO we Wrocławiu, zyskają nowoczesne centrum zaopatrzenia w swojej okolicy. Dzięki temu firma będzie mogła w jeszcze większym stopniu wspierać regionalny biznes. - Mamy nadzieję, ze nasza inicjatywa nie tylko zaktywizuje lokalnych przedsiębiorców, lecz także będzie cennym źródłem informacji o istniejących możliwościach rozwoju przedsiębiorczości w województwie dolnośląskim - mówi Ewa Visan, organizator konkursu, dyrektor marketingu MAKRO Cash & Carry. Konkurs „Rozwiń biznes z MAKRO" jest regionalną inicjatywą firmy, która doskonale wpisuje się w strategię wsparcia rozwoju lokalnej przedsiębiorczości. Wcześniej tego typu konkursy odbyły się w Koszalinie, Gdyni, Lublinie i Rzgowie koło Łodzi.
Każda z hal MAKRO oferuje nie tylko specjalistyczny asortyment z różnych dziedzin, lecz także fachowe doradztwo i darmowe szkolenia. Dzisiaj w regionie już ponad 7 tys. klientów objętych jest opieką konsultantów firmy, którzy pomagają w rozwoju biznesu. Dobrym przykładem jest Program Doradztwa dla Handlu Detalicznego MAKRO, dzięki któremu właściciele sklepów mogą zwiększać swoją konkurencyjność i modernizować lokale. Takie inicjatywy sprawiają, że MAKRO Cash & Carry jest dla swoich klientów nie tylko źródłem zaopatrzenia, lecz przede wszystkim partnerem w biznesie. - Jesteśmy partnerami dla lokalnych przedsiębiorców i doradzamy im, w jaki sposób mogą oni unowocześniać swoje firmy, co przekłada się bezpośrednio na wzrost zysków. Organizujemy szkolenia dla przedsiębiorców na terenie hali, a także w nowatorskim MAKRO Centrum Rozwoju Firm w Warszawie. Mobilni konsultanci firmy odwiedzają przedsiębiorców i na miejscu doradzają, jakie praktyczne rozwiązania usprawnią obsługę sklepu lub lokalu gastronomicznego - mówi Frans Hartong, dyrektor operacyjny MAKRO Cash & Carry Polska. Konkurs „Rozwiń swój biznes z MAKRO" doskonale wpisuje się więc w działalność firmy, której celem jest aktywne wsparcie lokalnego biznesu.
tagi: Makro ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...