W przetargu brały udział agencje: Brain, Euro RSCG, PND Futura oraz zwycięski Made in Mind.
Made in Mind, powstała w zeszłym roku agencja interaktywna domu mediowego Mindshare, będzie odpowiadała za opracowanie i wdrożenie strategii kreatywnej marki R20 w 2009 roku oraz komunikację medialną.
tagi: R20 , Hoop Polska ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...