Centrum Przygotowań Świątecznych to propozycja marki WINIARY skierowana do osób, które szukają ciekawych pomysłów i inspiracji podczas organizowania Świąt. Główny dział serwisu to przepisy. Poza zdjęciami świątecznych potraw oraz opisami ich przyrządzania, przydatną ciekawostką jest lista zakupów, którą można łatwo stworzyć i wydrukować przed wyjściem z domu. Niezbędnik to galeria pomysłów na bileciki do prezentów, wizytówki na stół oraz teksty życzeń - na kartki i SMSy. Cenne nagrody czekają na tych, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie Tak smakują święta.
Z myślą o dzieciach, które pragną aktywnie uczestniczyć w kuchennych przygotowaniach powstał dział z przepisami dla najmłodszych, kolorowanki i składanki oraz konkurs Rysuję to, co mi smakuje. W galerii konkursowej można oglądać kolorowe prace najmłodszych użytkowników serwisu. Od 1 do 23 grudnia mogą oni skorzystać z jeszcze jednej atrakcji przygotowanej przez markę WINIARY: numer 061 8567 458 to Telefon do Świętego Mikołaja, z którym można rozmawiać od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 - 20.00.
Już w pierwszym dniu działania linii okazało się, że telefon budzi wielkie emocje nie tylko wśród dzieci, które najczęściej pytają o zaprzęg Świętego Mikołaja, ale i wśród dorosłych, których prośby bywają zaskakujące. Jedna z nich dotyczyła na przykład pomocy w znalezieniu męża.
Centrum Przygotowań Świątecznych WINIARY uruchomiono już po raz piąty. Internauci chętnie korzystali z przepisów kulinarnych oraz brali udział w przygotowanych dla nich konkursach.
Za przygotowanie serwisu, jego kreację i prowadzenie odpowiada agencja adv.pl Miesięczna kampania reklamowa prowadzona jest w Internecie oraz w wybranych tytułach prasy codziennej. Za przygotowanie kampanii internetowej odpowiadała agencja adv.pl, natomiast kampanię prasową przygotowała agencja point4art.
tagi: Nestle , winiary , prezenty ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...