„Polityka" w numerze z 2 grudnia 2008 roku opublikowała obszerny ranking największych sieci handlowych. Przygotowany ranking uwzględnia również supermarkety. Intermarché uplasowało się na pierwszym miejscu w swoim segmencie otrzymując najwyższe noty za niskie ceny oraz jakość obsługi.
Intermarché to supermarkety spożywcze o średniej powierzchni 1000 m2, które oferują około 15.000 artykułów, w tym m.in. produkty marek własnych w atrakcyjnych cenach. Wysoką jakość marek własnych Intermarché potwierdza przyznawany od początku 2007 roku certyfikat „Selection". Dotychczas wyróżniono nim ponad 500 artykułów o wyjątkowej jakości. Obecnie sieć Intermarché liczy 131 supermarketów.
tagi: Intermarche ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...