Cisowianka udowadnia, że bez problemu można połączyć pragmatyzm dnia codziennego z niesieniem pomocy innym. Kupując małą butelkę wody mineralnej idealną np. na zajęcia fitness i mieszczącą się w każdej damskiej torebce, możemy jednocześnie wesprzeć Polską Akcję Humanitarną w jej działaniach na rzecz zapewnienia dostępu do wody pitnej na świecie. To kolejny dowód na to, że pomaganie potrzebującym wcale nie jest trudne i nie wymaga od nas poświecenia.
Każdy może mieć swój wkład w budowę studni w Południowym Sudanie - mówi Janina Ochojska, Prezes Polskiej Akcji Humanitarnej. Kupno jednej małej butelki o zawartości 0,33l to aż 5 litrów wody dla mieszkańców Południowego Sudanu. Jeśli 45 tys. osób kupi tylko jedną butelkę to wybudujemy jedną studnię. Wodę pijemy codziennie, dajmy tę szansę również mieszkańcom Południowego Sudanu.
Cały zysk ze sprzedaży charakterystycznych butelek zostanie przekazany na konto Polskiej Akcji Humanitarnej, która gromadzi fundusze na budowę studni i ujęć wody w Sudanie Południowym, regionie o katastrofalnej sytuacji wodnej. Aby pomóc, wystarczy podczas następnych zakupów sięgnąć po te nietypowe opakowanie. Według szacunków PAH jedna mała butelka wystarczy, aby zapewnić dostęp do 5 litrów czystej wody.
Ambasadorką Kampanii realizowanej przez PAH i Cisowiankę została popularna aktorka i modelka Agata Buzek. W Polsce znana jest przede wszystkim z filmowej współpracy z Peterem Greenawayem, Andrzejem Wajdą i Robertem Glińskim oraz z licznych ról teatralnych. Obecnie występuje również w popularnym serialu ,,Teraz albo nigdy". Aktorka wystąpi u boku Janiny Ochojskiej w spocie Kampanii Wodnej. Weźmie również udział w działaniach edukacyjnym planowanych w związku z Kampanią Wodną. Organizatorzy mają nadzieję, że dzięki wsparciu znanej aktorki Kampania Wodna ma szansę dotrzeć do większej ilości osób, a tym samym zostanie zebranych więcej środków na rzecz potrzebujących.
Agata Buzek, Ambasadorka Kampanii Wodnej: ,,Mam nadzieję, że uda nam się pobudzić wyobraźnię ludzi, uświadomić im, co znaczy żyć bez łatwego dostępu do wody. Jakie mamy szczęście, że u nas woda jest wszędzie. Teraz mamy dodatkowo szansę, żeby się tym dobrem podzielić. I to bez żadnego wysiłku! Kupując wodę, którą i tak kupujemy, tylko wybierając tę właściwą, z której dochód pozwoli Polskiej Akcji Humanitarnej wybudować studnie w Sudanie. Wydaje mi się, że każdy, kto dowie się jak wygląda sytuacja w Sudanie, nie będzie potrzebował dodatkowej zachęty, aby włączyć się w akcję."
Butelkę łatwo dostrzec na sklepowych półkach nie tylko ze względu na charakterystyczną rozmiar. Na etykiecie umieszczone są, oprócz informacji na temat Kampanii Wodnej, także motywy afrykańskie. Uwagę zwracają umieszczone na jasnym tle sylwetki kobiet ubranych w barwne stroje, które niosą oparte na głowie pękate dzbany. Całość wieńczy przezroczysty korek z logiem Polskiej Akcji Humanitarnej.
tagi: Cisowianka ,
Ponad 3000 sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep zyskało nowy...
Nowa Rada Nadzorcza Związku Polskich Przetwórców Mleka V...
W maju br. masło w sklepach było droższe o 18,8% niż rok...
Nowa mapa drogowa mogłaby w tym pomóc...
Trwają prace nad uproszczeniami dla rolników...
Przedsiębiorcy apelują o doprecyzowanie przepisów...
Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania...
Uderza ona w krajową branżę transportową...