W Grupie Kofola i jej spółce zależnej Hoop Polska pracował przez siedem lat. Był od początku zaangażowany w budowanie wszystkich marek, należących do spółki: Hoop Coli, Paoli, Jupika, Arctica czy Białowieskiego Zdrój.
Marek Kmiecik jest zdobywcą tytułów Dyrektor Marketingu Roku 2011 oraz Człowiek Marketingu i Sprzedaży Brief 2012.
Zarządzanie marketingiem Hoop Polska objął bezpośrednio Prezes Zarządu Martin Mateáš.
tagi: Hoop Polska , Marek Kmiecik , Dyrektor , Członek Zarządu ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...