Spotkanie Forum FMCG jest unikalną szansą na poznanie strategii tych firm, które inwestując w produkcję i rozwój marek udowadniają, że nawet na tak wysoce konkurencyjnym rynku są to działania wciąż opłacalne. Prelegenci skoncentrują się na zmianach, jakie warto wdrożyć w każdej organizacji chcącej rozwijać produkty markowe w sytuacji ewoluujących zwyczajów zakupowych konsumentów oraz rosnących udziałów produktów private label.
Dwie równoległe sesje tematyczne dotyczące
„Rozwoju i zarządzania marką” oraz
„Rozwoju sprzedaży” dadzą unikalną możliwość dostosowania agendy spotkania do własnych potrzeb.
Dodatkowo warsztat
„4 BRANDINGI”, który wywraca do góry nogami schematyczne myślenie o zarządzaniu marką!
Zapraszamy na dwa nadzwyczajnie efektywne dni, pełne niedostępnej nigdzie indziej wiedzy, unikalnych doświadczeń, inspirujących dyskusji oraz networkingu!
Więcej szczegółów na stronie Forum:
www.forum-a-brand.com