Patronaty

Retail Congress i RetailShow 20-21 listopada 2013

Środa, 06 listopada 2013
Zapraszamy przedstawicieli wszystkich sieci handlowych i właścicieli sklepów do udziału w konferencji Retail Congress 2013, organizowanej przez ECP Polska, która odbędzie się 20 i 21 listopada 2013 roku w Warszawskim Centrum Expo XXI.
I dzień - 20.11.2013 – REMODELING
Remodeling to skuteczny sposób na wzmocnienie marki sklepu w oczach klientów w czasach dużej konkurencji na rynku. Odświeżenie wizerunku to wiele korzyści i możliwości, m.in. poszerzanie oferty, wprowadzanie zmian produktowych lub nowszej strategii sprzedażowej.

Remodeling co trzy/cztery lata jest potrzebny i skuteczny. Co najważniejsze, wymaga nie tyle nakładów finansowych, co przede wszystkim strategii, know-how, wiedzy i doświadczenia. I tym wszystkim podzielą się z Państwem nasi eksperci podczas pierwszego dnia Retail Congress. Przedstawią analizę i prognozy dla polskiego rynku handlowego, zaprezentują światowe trendy sklepów różnego formatu, innowacyjne rozwiązania dla handlu wspomagające sprzedaż i zarządzanie oraz skuteczne narzędzia marketingowe.

II dzień - 21.11.2013 – FRANCZYZA
Uważa się, że franczyza to sposób na łatwy zysk oraz działalność biznesową bez ponoszenia ryzyka. Bo przecież przystępując do franczyzy, przedsiębiorca otrzymuje gotowy przepis na prowadzenie biznesu, a znana na rynku marka pomaga pozyskać klientów. Czy zawsze jednak będzie to sposób na rozwój?

Podczas konferencji eksperci opowiedzą o rynku franczyzy w Polsce, marketingu i zarządzaniu, trendach i funkcjonujących modelach. Z uczestnikami konferencji swoimi uwagami i doświadczeniami podzielą się także zaproszeni przedstawiciele dużych i mniejszych sieci handlowych w Polsce, rozwijających się w modelu franczyzowym.

Rejestracja na konferencję (http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja-2 )

Konferencja to jedno z głównych wydarzeń towarzyszących IV Międzynarodowym Targom Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu RetailShow 2013. Podczas dwudniowych targów zostanie zaprezentowana oferta około 200 firm z Polski i Europy z zakresu wyposażenia i usług dla handlu. Wystawcy zaprezentują m.in. ofertę w zakresie projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, kas fiskalnych i wag, systemów informatycznych do zarządzania sieciami handlowymi, programów lojalnościowych, usług outsourcingowych, usług finansowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług doradczych, prawnych i consultingowych; towarów FMCG.

Targi odwiedzają osoby zarządzające sieciami handlowymi, oraz osoby prowadzące niezależne placówki handlowe, a także zarządcy i najemcy centrów handlowych oraz firmy dostarczające wyposażenie dla sklepów, w tym lokalni dealerzy.

- The Perfect Store - koncept sklepu spożywczego budowanego na targach, gdzie w jednej wspólnej aranżacji prezentowane są innowacyjne urządzenia, meble i wyposażenie. To wyjątkowa okazja, aby sprawdzić, wypróbować i porównać wszystkie prezentowane rozwiązania i urządzenia w praktyce.

- Retail Congress - inspirująca konferencja dla sieci handlowych: trendy, nowe koncepty, design, technologie i zarządzanie. Drugi dzień konferencji poświęcony franczyzie: modele, wymagania i korzyści, projektowanie, zarządzanie, IT, prawo i księgowość.

- Retail Innovations Theatre - warsztaty z zakresu projektowania i aranżacji sklepów oraz wykłady poświęcone najnowszym i skutecznym rozwiązaniom e-commerce. W programie także prezentacje innowacyjnych produktów i rozwiązań dla handlu. Wstęp wolny.

- Digital Signage Trends – konferencja organizowana przez Polish Digital Signage Association przedstawiająca trendy w branży Digital Signage.
 
- Wystawa w strefach: Store Design, Retail Technology oraz Equipment & Services.

- Salony tematyczne: e-Commerce & mobile, Gastro, IT for Retail oraz Digital Signage.

Rejestracja na targi (http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja)

IV Międzynarodowe Targi Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu RetailShow 2013
20-21 listopada 2013 r., Warszawskie Centrum EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14

www.retailshow.pl

tagi: Retail Congress , RetailShow ,