Targi RetailShow 2013:- Wygodny dla zwiedzających podział wystawy na strefy: Store Design, Retail Technology oraz Equipment & Services.
- Salony tematyczne na targach: IT for Retail, e-Commerce & mobile, Gastro oraz Digital Signage.
- The Perfect Store - modelowy sklep zbudowany po raz drugi na targach, gdzie w jednej wspólnej aranżacji prezentujemy innowacyjne urządzenia, meble i wyposażenie. Firmy uczestniczące w projekcie mają zapewnioną wyjątkową promocję, ponieważ sklep cieszy się wielkim zainteresowaniem odwiedzających. Dla gości to wyjątkowa okazja, aby sprawdzić, wypróbować i porównać wszystkie prezentowane rozwiązania i urządzenia w praktyce.
- Retail Congress - inspirująca konferencja dla sieci handlowych: trendy, nowe koncepty, design, technologie i zarządzanie. Drugi dzień konferencji poświęcony franczyzie: modele, wymagania i korzyści, projektowanie, zarządzanie, IT, prawo i księgowość.
- Retail Innovations Theatre - warsztaty i prezentacje otwarte dla wszystkich zwiedzających bezpośrednio na hali targowej.
- Digital Signage Trends – konferencja organizowana przez Polish Digital Signage Association przedstawiająca trendy w branży Digital Signage
- Innowacje Handlu - prestiżowy konkurs w rozszerzonej formule z nowymi kategoriami dla sieci handlowych.
Wstęp na targi dla zwiedzających jest bezpłatny po zarejestrowaniu na stronie www.retailshow.pl, lub w dniu targów na recepcji targowej. Organizatorem imprezy jest firma ECP Polska.
IV Międzynarodowe Targi Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu RetailShow 2013
Warszawskie Centrum EXPO XXI
20-21 listopada 2013 r.
www.retailshow.pl