Celem akcji opatrzonej hasłem „Dbamy o Ziemię" jest promowanie wśród klientów Rossmanna zasad ekologii, a szczególnie prawidłowego składowania zużytych baterii, które są dużym obciążeniem dla środowiska naturalnego. Akcja promowana jest na bilboardach w największych polskich miastach, a także kampaniach reklamowych na antenach takich stacji radiowych jak: Program 3 Polskiego Radia, RMF FM, Radio ZET, Eska, Plus, Tok FM, Planeta oraz poprzez kampanie sms. Ponadto obszerne informacje na temat akcji publikuje należący do Rossmanna portal doradczy Rossnet.pl.
Akcja „Dbamy o ziemię" trwa do 30 marca.
(maj)
tagi: Rossmann ,
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Sieć utrzymała silny trend wzrostu sprzedaży w pierwszym...
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...