W konkursie mogą brać udział zarówno przedstawiciele działów sprzedaży, menedżerowie, zespoły sprzedażowe, jak i trenerzy zajmujący się tą tematyką w codziennej pracy zawodowej. W tym roku uczestnicy będą rywalizować w 9 kategoriach: Menedżer Sprzedaży Roku, Zespół Sprzedaży Roku, Trener Sprzedaży Roku, Sprzedawca Roku, Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży, Sprzedawca Roku - Sprzedaż Bezpośrednia, Menedżer ds. obsługi klienta, Menedżer branży MLM oraz Lider samorządowy.
Nowością w tegorocznej edycji są comiesięczne szkolenia w zakresie etyki sprzedaży organizowane przez PNSA. "Sprzedaż jest cennym narzędziem wspierającym rozwój gospodarki danego kraju, zaś etyczna i profesjonalna sprzedaż - jednym z wyznaczników dojrzałości rynku" - mówi Elżbieta Pełka, pomysłodawca oraz prezes zarządu PNSA. - "Oprócz szkoleń zamierzamy też aktywnie działać w portalach społecznościowych, takich jak Facebook i LinkedIn. Stanowią one doskonały kanał komunikacji ze sprzedawcami, ale też - z konsumentami."
Konsumenci stają się coraz bardziej rozwarstwieni i tworzą coraz więcej niewielkich, ale wpływowych grup np. dogadzający sobie seniorzy, małomiasteczkowi smakosze lub zbieracze wrażeń. Na tych mikrogrupach sprzedawcy uczą się nowych sposobów docierania do zmieniającego się nabywcy. Zrozumienie ich motywacji pozwala dostosować sposoby sprzedaży, która czyni handel bardziej efektywnym. O tym, co determinuje skuteczną komunikację sprzedażową, możemy przeczytać w badaniu THINKTANK i PNSA „Nowe technologie a komunikacje i relacje w sprzedaży".
Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.pnsa.pl
(Maja Święcka)
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...