POLOmarket konsekwentnie realizuje długoterminowe cele w zakresie cyfrowej transformacji swojego biznesu, rozwijając mobilną odsłonę programu lojalnościowego w postaci aplikacji „POLOmarket – mój ulubiony” uruchomionej w 2019 roku. Nowy mechanizm jest najważniejszą zmianą wprowadzoną od czasu wdrożenia przez POLOmarket modułu Click&Collect wraz z płatnościami online w 2020 roku. Warto także dodać, że aplikacja POLOmarketu cieszy się obecnie jedną z najwyższych ocen użytkowników spośród sieci FMCG na polskim rynku.
– Frikasy są milowym krokiem w rozwoju naszego programu lojalnościowego i z punktu widzenia strategii w obszarze transformacji cyfrowej całego naszego biznesu – mówi Jarosław Brudnicki, Członek Zarządu i Dyrektor Zakupów w POLOmarkecie. – Zależy nam jednocześnie na podkreśleniu jakości produktów spożywczych, zwłaszcza produktów świeżych oraz unikalnych produktów private brands dostępnych w naszej ofercie – dodaje Jarosław Brudnicki.
– Frikasy to nowy program punktowy niezależny od już dostępnych w aplikacji funkcjonalności, będący odpowiedzią na ewoluujący rynek mobilnych rozwiązań lojalnościowych – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu sieci POLOmarket. – Od początku traktujemy aplikację nie tylko jako mobilną odsłonę programu lojalnościowego, ale także jako narzędzie zawierające wiele przydatnych funkcjonalności, jak między innymi listy zakupowe, bazę wiedzy o produktach, historię transakcji – wirtualne paragony, skaner cen, czy e-sklep. Tak więc aplikacja stanowi dla nas hub marketingowy, który poza ww. narzędziami jest także bardzo istotnym kanałem komunikacji z klientami oraz źródłem informacji o ich potrzebach zakupowych – dodaje Krzysztof Szultka.
Mechanizm Frikasów jest prosty. Za każde 1 zł wydane na zakupy z użyciem POLOkarty w aplikacji, do wirtualnego portfela nalicza się 7 Frikasów. Frikasy nie naliczają się jedynie w przypadku zakupu alkoholu, wyrobów tytoniowych, opłacania rachunków oraz preparatów do karmienia początkowego. Dodatkowe Frikasy można także otrzymać w zamian za zakup specjalnie oznaczonych produktów.
Ilość Frikasów jest widoczna na bieżąco na specjalnym liczniku na stronie głównej w aplikacji i po każdych zakupach jest ona aktualizowana. Po zdobyciu określonej liczby wirtualnych punktów, klient może aktywować kupony rabatowe umożliwiające zakup wybranych w danym tygodniu produktów z atrakcyjnym rabatem. W każdym tygodniu w trakcie trwania akcji lista produktów dających dodatkowe punkty i tych, które można kupić taniej z użyciem Frikasów, będzie inna.
Frikasy promuje kampania 360° realizowana we współpracy z agencją JUST we wszystkich kluczowych kanałach: radiu, digitalu i SoMe, outdorze, oraz w nośnikach drukowanych.
tagi: POLOmarket , aplikacja , technika , technologia , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Kto zapłaci za zmiany w podatku cukrowym? Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) zwraca...
Bartłomiej Kieżun ambasadorem North Coast SABartłomiej Kieżun – dziennikarz kulinarny, autor...
Ceny w sklepach rosną wolniej, ale to jeszcze nie koniec podwyżekW październiku ceny w sklepach wzrosły średnio o 4,1% rok do...
W Polsce padnie historyczny rekord sprzedaży złotaMennica Skarbowa sprzedała w ciągu 9 miesięcy 2,1 tony...
Polacy podzieleni w ocenie badań opinii publicznejZ sondażu wynika, że nieco ponad połowa dorosłych Polaków...
Coraz mniej rolników opłaca składki w KRUSŚrednia emerytura rolnicza to dziś połowa świadczenia z ZUS...
Od 2026 wzrośnie limit zwolnienia z podatku VATPrzedsiębiorcy, których wartość sprzedaży w 2025 roku...
Estoński program e-rezydencji przyciągnął już ponad 130 tysięcy przedsiębiorcówPonad 2,6 tys. to Polacy...