Z rynku FMCG

HELIO na Targach Marki Własnej w Amsterdamie PLMA2023

Wtorek, 23 maja 2023
23 maja 2023 r. rozpoczęły się dwudniowe międzynarodowe Targi Marki Własnej w Amsterdamie (PLMA2023). HELIO S.A. – czołowy polski producent produktów private label w kategorii bakali, popcornów do mikrofalówki i mas do ciast – serdecznie zaprasza na swoje stoisko.
HELIO jest czołowym polskim producentem marek własnych w kategorii bakalii. W jego zakładzie w Brochowie produkowane są bakalie, masy do ciast i popcorny do mikrofalówki sygnowane private labels dla największych sieci handlowych w Polsce i Europie.

Baner_Helio_Targi_1920x960_ENG.JPG

Targi organizowane są corocznie przez Stowarzyszenie Producentów Marek Własnych (PLMA). Jest to organizacja non-profit założona w 1979 roku w celu promowania marek własnych. Jest to jedyna tego typu organizacja, reprezentująca ponad 4000 firm członkowskich z całego świata. Członkostwo waha się od międzynarodowych korporacji do małych firm rodzinnych. Ich produkty obejmują żywność, napoje, przekąski, zdrowie i urodę, gospodarstwo domowe i kuchnię, majsterkowanie oraz produkty osobiste i rekreacyjne. PLMA zaprezentowała swoje pierwsze targi w Stanach Zjednoczonych w 1980 r., swoje pierwsze targi w Europie w 1986 r. i swoje pierwsze targi w Azji w 1994 r. Dziś świadczy usługi dla producentów członkowskich w ponad 75 krajach, w tym organizuje corocznie targi marek własnych w Amsterdamie i Chicago.

PLMA2023.jpeg

HELIO S.A. jest potentatem bakaliowego rynku detalicznego o rocznej sprzedaży przekraczającej 300 mln zł. Jej marka HELIO wielokrotnie uznana została w ostatnich latach za najcenniejszy bakaliowy brand rankingach polskich marek opracowanych przez czołowe redakcje ekonomiczno-finansowe. Zakład HELIO jest jednym największych kompleksów produkcyjno-magazynowych w branży bakaliowej w Europie, a przy tym certyfikowany wg międzynarodowego standardu jakości i bezpieczeństwa produkcji żywności BRC – Global Standard for Food Safety, który uważany jest za wzorzec dla najlepszych praktyk w przemyśle spożywczym. W ofercie firmy znajdują się orzechy, owoce suszone i kandyzowane, ziarna, masy do ciast oraz popcorn do mikrofalówki. Produkty sprzedawane są pod parasolową marką HELIO, a także pod wieloma markami własnymi dostępnymi w największych sieciach handlowych w Polsce i Europie.



Źródło: Helio
Fot: mat. prasowe


tagi: HELIO , Targi Marki Własnej w Amsterdamie PLMA2023 , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,