Kampanie i Promocje

Przez kuchnię do serca – rusza kampania Oleju Polskiego

Piątek, 10 marca 2023
Firma Komagra, jeden z największych producentów olejów spożywczych w kraju i producent Oleju Polskiego, wraca po kilkuletniej przerwie do aktywności reklamowej. Realizację kampanii powierzyła ponownie agencji mediowej UM (Mediabrands), z którą współpracowała już w poprzednich latach.
Kampania Oleju Polskiego prowadzona jest pod hasłem „Przez kuchnię do serca”. Obejmuje spoty sponsorskie w telewizji oraz działania w digitalu, m.in. kampanię wportalach horyzontalnych, w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami kulinarnymi i lifestylowymi.

Za przygotowanie strategii i realizację kampanii odpowiada agencja mediowa UM. Kreacje do kampanii digitalowej przygotowała agencja Reprise (należąca również do grupy Mediabrands), a telewizyjny billboard sponsorski – agencja Upside.



tagi: Olej Polski , kampania , Komagra , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,