Kampanie i Promocje

Biedronka Home z promocyjnymi zakupami do szkoły

Środa, 22 lutego 2023
Z okazji końca ferii ponad 60 najbardziej potrzebnych produktów szkolnych można teraz nabyć w sklepie internetowym Biedronka Home nie tylko w niskich cenach, ale również w specjalnej promocji. Trzeci najtańszy szkolny produkt jest dostępny tylko za 1 zł.
Zimowa przerwa w nauce, bez względu na województwo, już niemal za nami. Dlatego Biedronka pomaga milionom rodziców i uczniów skompletować istotne części wyprawki szkolnej na drugi semestr. Każdy rodzic i każdy uczeń wie, że dobrze jest zacząć naukę po feriach mając nowe: zeszyty, piórnik, długopisy i flamastry, kredki, farby i pędzle, blok techniczny a nawet plecak i lampkę na biurko, pozwalającą wygodniej odrabiać lekcje. To wszystko znajdziecie teraz w ofercie Biedronki na stronie home.biedronka.pl.

Każdego dnia sklep internetowy Biedronka Home oferuje doskonałe propozycje cenowe na wiele produktów. Z okazji powrotu dzieci do szkoły na semestr letni przygotowaliśmy szczególną ofertę w tym zakresie. Przy zakupie 3 produktów oznaczonych „SZKOŁA” w ramach jednej transakcji najtańszy z tych produktów klienci otrzymają za 1 zł. - Jarosław Stefańczyk, dyrektor kategorii E-commerce Non-Food w Biedronce

Promocja dotyczy zakupu 3 produktów lub ich wielokrotności. Akcja promocyjna potrwa do 26.02. br. czyli do niedzieli włącznie (w sklepie internetowym Biedronka Home można składać zamówienia również w niedziele) lub do wyczerpania zapasów.

Przykładowe ceny? Czarny piórnik tuba touch Oxford kupimy za 24,99 zł, kołozeszyty w kratę B5 Pukka również za 24,99 zł, długopis wymazywalny Pilot z trzema wkładami i gumką za 39,99 zł, plecaki szkolne Minnie i SpiderMan (3-4 klasa) za 79,90 zł, piórnik potrójny Jumper z wyposażeniem Coolpack za 59,90 zł, laminator A4 za 89,90 zł a czarną lub białą lampkę na biurko (łamaną, ustawianą pod różnym kątami) za 79,90 zł.

Sklep internetowy Biedronka Home pozwala na wygodne i komfortowe zakupy przez Internet, z dostawą bezpośrednio pod wskazany adres lub do wybranego automatu paczkowego. Od chwili uruchomienia w sierpniu 2022 roku sklep został już odwiedzony przez klientów ponad 17 milionów razy. 



Źródło: Biedronka




tagi: Biedronka , Home , szkoła , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,