Z rynku FMCG

Rusza loteria marki Grześki – do wygrania… wyjątkowe przeżycia!

Środa, 01 lutego 2023
Bo Grzeszki są po to… by je spełniać! Wizyta w piwnym SPA? Jazda Monster Truckiem? A może skok ze spadochronem? Laureaci loterii wafli Grześki będą mieli w czym wybierać, bo do wygrania jest ponad 1600 voucherów na unikalne przeżycia dostępne w ofercie WyjątkowyPrezent.pl.
„Fani marki Grześki, uwielbiają kolekcjonować doświadczenia. Nowa loteria, która odpowiada wprost na te potrzeby, to szansa na sięgnięcie do szerokiego wachlarza doznań. A będzie z czego wybierać! W ofercie partnera, jakim jest wyjatkowyprezent.pl, znajduje się kilka tysięcy rozmaitych atrakcji. Wśród nich są zarówno te spokojne, relaksacyjne, jak i bardziej aktywne, a nawet ekstremalne opcje. Na potrzeby loterii powstał również specjalny pakiet przeżyć Grześków” – mówi Wojciech Gańko, Senior Brand Manager, odpowiedzialny w firmie Colian za markę Grześki.

NB_2227_COLIAN_GL023_OOH_SkyFreak_Backlight_6x3_Stroer_v01__1_.jpg

Udział w loterii jest bardzo prosty. Wystarczy kupić dowolne Grześki za kwotę minimum 3 zł, zachować paragon i zarejestrować go na stronie spelniajgrzeszki.pl.

Do wygrania 1 600 superatrakcyjnych, zapewniających niezwykłe doznania voucherów Wyjątkowego Prezentu!
Pula nagród to blisko 190 000 PLN

„Spełniaj Grzeszki, graj o przeżycia” to akcja, która nie tylko pokazuje, jak odpowiadać na potrzeby odbiorców, ale także jak łączyć ze sobą różne media, by budować spójny, wielokanałowy przekaz. Loterii towarzyszy szerokie wsparcie promocyjne oparte o spoty TV, zasięgowe działania digital, kreację OOH oraz materiały instore. Dodatkowo do spełniania Grzeszków zachęcają promocyjne opakowania. Kampania jest także wspierana przez wybranych influencerów oraz działania w mediach społecznościowych marki Grześki. Widoczność kampanii poszerzają również działania w kanałach on- i off-line partnera – strona www oraz ekspozycje w galeriach handlowych.

Akcja realizowana jest na platformie komunikacji „Każdy ma swoje Grzeszki”, którą marka Grześki prowadzi od 2020 roku. Szczegółowy opis zasad akcji dostępny jest na stronie spelniajgrzeszki.pl.



Źródło: Colian

tagi: loteria , Grześki , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,