Z rynku FMCG

Aukcje Lidl Polska zebrały już 25 000 zł na cel 31. Finału WOŚP

Środa, 25 stycznia 2023
Już w najbliższą niedzielę 31. Finał WOŚP! To ostatnie dni, aby przy okazji zakupów w sieci Lidl Polska, wesprzeć specjalną zbiórkę oraz zaopatrzyć się w wyjątkowe gadżety z serduszkiem Fundacji. Do 31 stycznia trwają również trzy aukcje charytatywne sieci, na których licytować można: dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla, koszulkę z autografami gamerów „Złotej Piątki” oraz kolację przygotowaną i zaserwowaną przez Karola Okrasę w restauracji „Platter by Karol Okrasa”.
Lidl Polska wspiera działania Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy już od 14 lat. Dotychczas sieć wraz z klientami i pracownikami przekazała na rzecz Finałów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ponad 39 mln zł. Obecnie w sklepach sieci organizowana jest specjalna zbiórka środków oraz sprzedaż wyjątkowych gadżetów WOŚP, z których zysk zostanie przeznaczony na realizację celu 31. Finału WOŚP, czyli walkę z sepsą i zakup nowoczesnego wyposażenia dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.

Na platformie Allegro.pl znajdują się również trzy aukcje charytatywne, na których licytować można:
  • gratkę dla fanów e-sportu – koszulkę z autografami gamerów legendarnej „Złotej Piątki.”
    T-shirt został podpisany przez grono graczy i influencerów, którzy w ramach kampanii Lidl Polska „Szkoły Pełne Talentów” wzięli udział w turnieju Talenciaki Wingman Cup: Izaka, Leha, Luq’a, PashaBicepsa, Neo, Byali’go, Micha oraz SNAX’a;
  • dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla przy udziale Karola Okrasy;
  • podwójne zaproszenie na wyjątkową kolację w restauracji „Platter by Karol Okrasa” w Warszawie. Zwycięzca będzie miał okazję skosztować potraw ze specjalnie skomponowanego menu!

Aukcje trwają do 31 stycznia. Deklarowany wynik zbiórki Fundacja przedstawi podczas Wielkiego Finału, już 29 stycznia. Ostateczną kwotę poznamy pod koniec marca.



Źródło: Lidl Polska



tagi: Lidl Polska , WOŚP , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,