Z rynku FMCG

Gorący sezon na gorące napoje

Czwartek, 03 listopada 2022
Gourmet Foods - dystrybutor marek Dilmah, Fabbri i Saquella, proponuje atrakcyjne rozwiązanie biznesowe, które podwyższy wartość rachunku, odświeży kartę menu, a dzięki różnorodności oferty - trafi w gusta wszystkich miłośników oryginalnych napojów. Właśnie rozpoczęła się kolejna edycja Dni Herbaty, czyli dedykowanego branży gastronomicznej projektu jesienno-zimowego.
Dni Herbaty to projekt przygotowywany dla gastronomii przez Gourmet Foods już od kilkunastu lat. W każdej edycji pojawiają się nowe, wielosmakowe kompozycje na bazie herbat Dilmah oraz syropów Fabbri. Obok tegorocznych oryginalnych receptur dedykowanych herbacie, są także i inne projekty - gorące czekolady i grzane wina.

Mała inwestycja - wielkie zmiany

Zamiast inwestować dużo czasu i zasobów w małe zmiany, lepiej inwestować mało w zmiany naprawdę istotne - np. wzbogacenie menu o zimowe propozycje. Dopracowanie przepisu i poszukiwanie idealnej kompozycji smaków jest czasochłonne - dlatego dobrze jest skorzystać z gotowych pomysłów przygotowanych przez specjalistów w danej dziedzinie. Tworząc autorskie receptury korzystam z ciekawych produktów dających dużą przestrzeń do przygotowania propozycji, które zaspokoją różne gusta gości - mówi Michał Oszczyk, miksolog i manager centrum szkoleniowego Gourmet Foods.

Prostota i pomysł - gwarancja sukcesu!

Oryginalna oferta, która obejmuje nie tylko klasyczne, dobrze znane konsumentom napoje, ale wykorzystująca także aktualne trendy w dziedzinie miksologii, może zdecydowanie podwyższyć wartość rachunku. Mimo iż często o herbacie myślimy w kategorii tradycyjnego naparu w dość niskiej cenie - potrzeba naprawdę niewiele, aby to zmienić! Wystarczy jedynie kilka składników oraz dosłownie sekundy na ich wymieszanie, aby powstał atrakcyjny moktajl za kilkanaście złotych. Wiemy, że to działa - Gourmet Foods realizuje ten projekt z sukcesami już od wielu sezonów. Dni Herbaty i dedykowane akcje jesienno-zimowe to rozwiązania rentowne i wysokomarżowe z powodu niskiego beverage cost.

Wsparcie marketingowe i aktywacja konsumencka

Projekt jest promowany na platformach Facebook i Instagram marki Dilmah. Dodatkowym działaniem wspierającym Dni Herbaty jest konkurs dla gości lokali. Cała organizacja jest po stronie Gourmet Foods. Firma także funduje nagrody. Zadanie polega na zrobieniu zdjęcia zakupionej rozgrzewającej herbaty i publikacji fotografii w kanałach social media z oznaczeniem lokalu i hasztagiem #DniHerbaty. Wsparcie marketingowe i dedykowane aktywacje konsumenckie budują rozpoznawalność i zasięg akcji, a także wpływają na wyższą frekwencję w lokalach.

Dedykowane HoReCa akcje jesienno-zimowe Gourmet Foods obejmują w tym roku:
  • herbaty rozgrzewające (Dni Herbaty): Pomarańcza z cynamonem, Chai z owocami leśnymi, Słony karmel z wiśnią oraz Piernik z maliną;
  • grzańce, czyli gorące wina z dodatkami, za których unikalny smak odpowiadają naturalne syropy Fabbri (Pomarańcza z przyprawami, Wiśnia z pomarańczą, Granat z wanilią, Jabłko z cynamonem);
  • gorące czekolady, w których tradycyjny smak czekolady na mleku przełamany jest dodatkiem naturalnych syropów Fabbri (Pomarańcza, Żurawina, Piernik, Kokos, Mięta).



tagi: herbata , gorące napoje , branża HoReCa , Dni Herbaty , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,