Kartonowe opakowanie zawiera aż 60 kapsułek i jest w 99% wolne od plastiku. Co ważne - całkowicie nadaje się do recyklingu oraz posiada certyfikat FSC®. Nowoczesny system otwierania doskonale zabezpiecza produkt oraz dba o bezpieczeństwo dzieci. Marka Dash od 2021 jako członek organizacji Climate Neutral jest neutralna klimatycznie, dbając o zrównoważoną produkcję w ramach ochrony środowiska.
Wyłączny dystrybutor w Polsce: www.bdgroup.eu
tagi: Dash , kapsułki do prania 3w1 , drogeria , sprzedaż , handel , konsument , rynek FMCG ,
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupy...
66% Polaków planujących spotkania przy grillu w okresie...
DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów...
66,6% dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z...
Ministerstwo Sprawiedliwości planuje utworzenie e-Sądu...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...