Kampanie i Promocje

Wędliny Duda kultowe tak!

Poniedziałek, 17 października 2022
Znana piosenka Sławomira zyskała nowy tekst, promując w ten sposób wędli-ny marki Duda. To kontynuacja wprowadzonej w 2021 roku nowej strategii komunikacji marki Duda „Tak kultowe, że się nie odmawia”.
Wędzonki, kabanosy, kiełbasy, plastry na kanapkę, pasztetowa – to rodzina produktów marki Duda, które są dostępne we wszystkich kanałach sprzedażo-wych. Do ich spróbowania w reklamie radiowej zachęca Sławomir, znany z ta-kich przebojów jak „Miłość w Zakopanem” czy „Megiera”.
Kampania wystartowała 17 października na największych polskich antenach ra-diowych.

– Dla marki Duda najważniejsze są rodzime tradycje wędliniarskie, którym nada-jemy nowoczesny i wygodny format konsumencki. Dzięki temu kultowe smaki kiełbasy myśliwskiej, żywieckiej czy pasztetowej są stale obecne na kanapkach Polaków – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju Za-kładów Mięsnych Silesia.

– Zdecydowaliśmy się na śpiewaną komunikację, ponieważ wierzymy, że z do-brym smakiem jest jak z dobrą melodią, która wpada w ucho i chce się do niej wracać, po prostu gra w głowie. Podobnie jest z wędlinami, z których jako Pola-cy jesteśmy dumni i doskonale wiemy, jak najlepsza wędlina powinna smako-wać, żeby chciało się do niej jak najczęściej wracać – dodaje.

Myśli przewodnia kampanii „Tak kultowe, że się nie odmawia” to jednocześnie clou realizowanej od 2021 roku strategii komunikacji marki Duda. Rozpoczęła ją emisja spotów telewizyjnych przedstawiających zabawne konsekwencje od-mowy jedzenia produktów marki.

- Od początku stawiamy na humor w naszym przekazie reklamowym, nawet serwując w naszych mediach społecznościowych memy, których główną boha-terką jest kultowa pasztetowa, stanowiąca remedium na większość problemów

codzienności. Wiemy, że konsumenci doceniają ten często autoironiczny dy-stans, dlatego poszliśmy za ciosem i do współpracy zaprosiliśmy Sławomira, któ-ry znany jest nie tylko z wielkich przebojów śpiewanych przez całą Polskę, ale także z dystansu do swojego gatunku muzycznego, który sam nazwał „rockpo-lo” – mówi Marietta Stefaniak.

Kampanii radiowej towarzyszą działania w digitalu - dedykowane konkursy dla konsumentów na profilach marki Duda na Instagramie i Facebooku oraz komu-nikacja trade marketingowa. Konkursy, które postawią na kreatywność będą bardzo ważnym elementem rozpoczynającej się dzisiaj kampanii. Ci, którzy le-piej czują się z piórem w ręku będą mogli napisać własny tekst do hitu Sławomi-ra, a ci, którzy lepiej posługują się sztukę wizualną w nowoczesnej formie - stworzyć zainspirowane spotem reklamowym memy. Konkurs tekstowy „Stwórz z nami Tak Kultową piosenkę” będzie toczyć się na Facebooku, a konkurs na memy „Sorry Mem-story” - na Instagramie. Oba zaczną się 2, a skończą 19 listo-pada, chętni mogą więc już zacząć pracę nad dziełem.

Spot można znaleźć pod linkiem https://youtu.be/FPeMkTES1HU. Więcej szczegółów na profilach społecznościowych marki Duda Nasze Polskie.



tagi: Silesia , kampania , wędliny , Duda , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,