Z rynku FMCG

Maspex z 10 nominacjami w konkursie EFFIE AWARDS

Środa, 12 października 2022
Cztery marki należące do Grupy Maspex otrzymały nominacje w ośmiu kategoriach tegorocznej edycji konkursu. O prestiżową nagrodę powalczą: Tymbark, Kubuś, Lubella i Tiger. To ogromny sukces i wyróżnienie dla Maspeksu – jako polskiej firmy.
Tymbark, niekwestionowany lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce, ma szansę zdobyć nagrodę w kategoriach Brand Experience i Branded Content za kampanię “Wszystko mi mówi...”. W jej ramach powstały nowe aranżacje przeboju Skaldów, stworzone przez topowych polskich artystów: Sanah, Artura Rojka, Vito Bambino i Kwiat Jabłoni. Tym samym marka podkreśliła swoją siłę w szerokich działaniach marketingowych opartych na współpracach z influencerami.

Kubuś ma możliwość zdobycia nagród za kampanię „Kubuś cukru nie dodaje” w kategorii Beverages – Non Alkohol oraz React & Defend. Marka informowała w niej o wyeliminowaniu cukru w sokach 100%, zapowiadając całkowitą rezygnację z cukru w całym portfolio, którą zrealizowała w 2022 roku. Szansę na nagrodę ma również kampania „Mamy (i Taty) sposób na maluchy”, która otrzymała nominację w kategorii Food oraz „IMMUNO – soki 100% na odporność” z nominacją w kategorii Marketing & Business Solutions.

Marka Lubella ma szansę na trzy nagrody. Kampania „Tak jak lubisz” z pomysłami na dania makaronowe została nominowana w kategorii React & Defend. Kampania „Wolne kury!”, informująca o wykorzystywaniu przez markę jaj od kur z wolnego wybiegu, ma szansę na nagrodę w kategorii ESG Influence. Z kolei działania kampanijne „Nowoczesny makaron, a jak od babci’’ zostały nominowane w kategorii Food.

Tiger za swoją kampanię „Młodzi mistrzowie świata” będzie konkurował w kategorii Long Term.

"Bardzo cieszy tak wielka liczba nominacji. Świadczy to o najwyższych w Polsce kompetencjach teamów brandowych, mediowych, PR-owych, graficznych i produkcji, odpowiedzialnych za te kampanie i organizacji jako całości. Taka ilość wpływa też bardzo dobrze na wizerunek firmy – mamy największą liczbę nominacji i ponowną szansę zostania Marketerem Roku. Pamietajmy, że EFFIE to konkurs kreatywności, ale przede wszystkim efektywności. Bez ciężkiej pracy działu Commercial, Produkcji, R&D/NPD, wszystkich działów współpracujących nie bylibyśmy dziś w tym miejscu. To nasz wspólny sukces. Trzymam kciuki, aby jak najwięcej nominacji przerodziło się w nagrody.” – komentują Anna Barabasz, Dyrektor Marketingu Beverages i Jacek Bielarz, Dyrektor Marketingu Food.

W zeszłym roku Maspex otrzymał nagrody za kampanie marek Tiger i Kotlin oraz został wyróżniony pierwszym miejscem w Rankingu Firm 2021 (ex aequo z McDonald’s) w grupie najbardziej efektywnych marketerów.  


tagi: Grupa Maspex , EFFIE AWARDS , Tymbark , Kubuś , Lubella , Tiger , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,