Głównym celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki, nadanie jej wyrazistości, świeżości oraz spontaniczności, a także osadzenie w kontekście stylu życia jej konsumentów.
Każdy z nas jest inny (zupełnie jak smaki Soplicy), ale łączy nas jedno - wszystkie nasze spotkania to niepowtarzalne historie! Dlatego osią kampanii jest tytułowe hasło „SPOTKANIE NIECH SIĘ STANIE”, mające w sobie pierwiastek magicznego zaklęcia. Podkreśla ono natychmiastowy efekt Soplicy - gdy pojawia się Soplica, spotkanie, wraz z towarzyszącymi mu emocjami, staje się faktem. Na potrzeby aktywacji konsumenckich i komunikacji w digitalu, hasło będzie rozwijane kontekstowo, co pozwoli na kreatywną zabawę, dowolne rozszerzanie definicji spotkania i odkrywanie nowych obszarów dla marki.
Komunikacja marki odbywa się głównie w mediach społecznościowych oraz w kanałach off i on trade. Nowa kampania składa się z głównego filmu i serii krótszych filmików, które odkrywają nowe obszary marki, co pozwala na zaadresowanie całorocznych potrzeb komunikacyjnych z podziałem na sezonowość i zależnie od kontekstu. Pojemność platformy “SPOTKANIE NIECH SIĘ STANIE” sprawia, że eksplorowanie konceptów i kontekstów jest właściwie nieograniczone.
Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja OS3, natomiast za produkcję odpowiedzialne było studio Graffiti Films. Spoty wyreżyserował Łukasz Zabłocki.
Nową platformę komunikacyjną można zobaczyć na oficjalnym profilu marki
https://www.facebook.com/antek.soplica.
1 CEDC za Nielsen IQ, Panel Handlu Detalicznego, cała Polska z dyskontami, sprzedaż wolumenowa w litrach, w okresach skumulowanych I-XII 2018, I-XII 2019, I-XII 2020 i I-XII 2021, w kategorii wg klasyfikacji Nielsena