Kampanie i Promocje

Ruszyła kampania launchowa Crunchips Nachos

Wtorek, 24 maja 2022
Marka Crunchips wystartowała z kampanią promującą nowość produktową – Crunchips Nachos w trzech wariantach smakowych: chili, ser żółty i barbecue.
Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Działaniami Paid Social zajmuje się agencja marketingu efektywnościowego Performics. Za kreację Display i koncepcję komunikacji w social mediach odpowiada LiquidThread. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.

Kampania jest osadzona w kanale digital i kieruje do marketplace na Allegro. Na spoty reklamowe przygotowane przez agencję GPD można trafić w mediach społecznościowych. Do promocji wykorzystano również działania niestandardowe na Twitchu i APEX Bidstack – zapewniając widoczność marki Crunchips i produktów Crunchips Nachos w grach mobilnych.   


tagi: kampania launchowa , Crunchips Nachos , przekąski , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG ,