Z rynku FMCG

Sieć sklepów Tenczynek Świeże czeka szybki rozwój

Piątek, 13 maja 2022
Do końca lipca ruszy 20 nowych punktów w tym 4 w Warszawie. Zgodnie z przyjętą strategią Spółki do końca 2023 roku ma powstać łącznie 100 sklepów na terenie całej Polski. Tym samym, przebój rynkowy browaru w Tenczynku, piwo świeże, będzie dostępny dla niemal każdego zainteresowanego konsumenta.
3.JPG

Piwo Świeże jest niepoddawane procesowi pasteryzacji ani filtracji, co pozwala mu zachować wszystkie walory smakowe i zapachowe, tak cenione przez prawdziwych piwoszy. Drugą stroną jest bardzo ograniczony czas przydatności do spożycia oraz konieczność restrykcyjnych warunków transportu, zwłaszcza w ciepłe dni.

„Świeże jest unikatem na rynku. Prosto z tanka po zakończeniu warzenia, w nocy, dostarczane jest własnym transportem Tenczyńskiej Dystrybucji do naszych punktów sprzedaży Tenczynek Świeże. Piwo nalewane do butelek przez sprzedawców gwarantuje niespotykane nigdzie indziej doznania. Dlatego sklepy w Krakowie i Wrocławiu cieszą się olbrzymim zainteresowaniem. Przyciąga do nich paleta piw świeżych i innych alkoholi produkowanych w Tenczynku oraz minimalistyczny koncept wystroju. Odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie i sygnały od naszych konsumentów rozbudowujemy sieć Tenczynek Świeże na terenie całej Polski. Do końca lipca otworzymy kolejne 20 punktów, w tym 4 w Warszawie: CH Arkady na ul. Solec, w Hali Koszyki, na ulicy Kaliny Jędrusik na Żoliborzu oraz na Mokotowie ul. Postępu. Nasze sklepy lokalizujemy w punktach, do których łatwo dotrzeć komunikacją miejską. Sprzedawcy to pasjonaci piwa, którzy mogą wiele opowiedzieć na temat sprzedawanych piw i innych alkoholi produkowanych w Tenczynku. Jeśli w danym dniu zabraknie danego gatunku piwa, następna dostawa jest dzień później. Bo Świeże jest naprawdę świeże. Nie przetrzymujemy piwa na kolejny dzień” – mówi Janusz Palikot, Prezes Manufaktury Piwa Wódki i Wina S.A.



Źródło: Manufaktury Piwa Wódki i Wina S.A.
Fot:. mat. prasowe


tagi: sieć sklepów Tenczynek Świeże , sprzedaż handel , konsument , FMCG , rozwój , konsument , przemysł spożywczy ,