Z rynku FMCG

Adrianna Morze nową Dyrektor Marketingu i Komunikacji w DB Schenker

Czwartek, 12 maja 2022
Z początkiem maja br., Adrianna Morze objęła stanowisko Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Klastrze North & East Europe w firmie DB Schenker, będącej liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu lądowego, lotniczego i oceanicznego.
Obok bieżącego zarządzania strategią wizerunkową i komunikacyjną firmy, do zadań Adrianny należy też m.in. rozwinięcie nowoczesnych narzędzi z obszarów digital oraz automation marketingu, a także wsparcie zespołu sprzedaży. Dołączenie Adrianny Morze do DB Schenker oznacza również integrację dwóch zespołów, które do tej pory funkcjonowały w strukturze firmy oddzielnie – marketingu i komunikacji.

Adrianna Morze do DB Schenker przechodzi z FM Logistic, gdzie na stanowisku Kierownika ds. Marketingu i Komunikacji odpowiedzialna była za kreację i implementację strategii komunikacji oraz bieżącą realizację działań marketingowych firmy w czterech krajach Europy Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry).



Źródło: DB Schenker
Fot:. mat. prasowe



tagi: Adrianna Morze , DB Schenker , logistyka , transport , sprzedaż , handel , marketing , komunikacja ,