Kampanie i Promocje

Tyskie z królewską promocją. Do wygrania gotówka

Wtorek, 10 maja 2022
4 maja marka Tyskie wystartowała z aktywacją konsumencką w formie podkapslowej zabawy, w której można wygrać gotówkę. Do sprzedaży trafi ponad 26 milionów promocyjnych opakowań z wizerunkami polskich królów: Bolesława Chrobrego, Kazimierza Wielkiego i Władysława Jagiełły. Bohaterowie kampanii pojawiają się również w spocie, komunikacji online i offline.
Pieniądze na wyciągnięcie ręki

66% ankietowanych potwierdza, że gotówka jest najbardziej lubianą wygraną w promocjach, a instant-win (natychmiastowa wygrana) z gotówką to najbardziej pożądany i skuteczny mechanizm.

Odpowiadając na potrzeby konsumentów Tyskie w przewrotny sposób zachęca do nawiązania bliższych relacji z polskimi królami i wygrania gotówki. Ten dwuznaczny koncept obrazuje spot reklamowy. Wybór postaci nie jest przypadkowy. Każdy król, który widnieje na banknotach prezentuje określoną kwotę. Bolesław Chrobry przynosi wygraną o wartości 20 zł, Kazimierz Wielki zasila kwotą 50 zł, a spotkanie Władysława Jagiełły jest warte 100 zł.  

Mechanika promocji wyróżnia się na tle innych, w których można wymienić jedynie kapsle w wybranych sklepach -- nie angażuje obsługi sklepów, a konsumentom umożliwia wygodny odbiór nagrody.

Wystarczy kupić promocyjne piwo Tyskie, sprawdzić pod kapslem lub zawleczką numer kodu, wpisać go na stronie www.tyskie.pl i odebrać gotówkę bezpośrednio z bankomatu Euronet.  

Podczas największej aktywacji Tyskiego, w sercu sezonu piwnego, marka Kompanii Piwowarskiej oferuje sklepom maksymalne wsparcie. Promocja jest komunikowana poprzez widoczność na wielu nośnikach. Wizerunki królów pojawią się na 26 milionach pojedynczych i zbiorczych opakowaniach i na odpowiednich stoiskach.   

Najzabawniejsza promocja w kategorii

 -- Przechodzenie na TY jest bezcenne i dotąd nie przynosiło tak wymiernych korzyści. Jesteśmy przekonani, że zabawa, którą proponuje marka spotka się z uznaniem konsumentów -- powiedział Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie.

Głównym nośnikiem kampanii jest spot wideo, a humorystyczny ton aktywacji podkreślają działania digitalowe i non standard. Promocja startuje 16 maja i potrwa do 31 sierpnia b.r. Spot reklamowy został wyreżyserowany przez duet Konqubinat (Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński). Wersje 30 i 15 sekundowe będą emitowane w telewizji od 16 maja.  

Za produkcję odpowiada Papaya Films, postprodukcję Televisor, dźwięk Juice. Realizacją działań reklamowych 360 zajęła się Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów dom mediowy Zenith. Aktywację konsumencką prowadzi agencja Kropka Bordo, za design opakowań odpowiada Brand New Attitude.




tagi: Tyskie , piwo , browar , rynek spożywczy , kampania , promocja , sprzedaż handel , konsument ,