Kategorie produktów

Expo Sweet – cztery dni atrakcji z Hochland

Poniedziałek, 11 kwietnia 2022 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 04/194. Kwiecień 2022
Targi Expo Sweet na stałe wpisały się w kalendarz ogólnopolskich imprez branżowych przeznaczonych dla cukierników, piekarzy, przedstawicieli branży lodziarskiej oraz HoReCa. W tym roku, po raz pierwszy w historii tego wydarzenia, organizatorzy postanowili wydłużyć czas jego trwania do czterech dni – od 27 lutego do 2 marca. Po raz pierwszy też na targach wśród wystawców pojawił się Hochland! Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska.
Skąd pomysł na udział w Expo Sweet?

Targi Expo Sweet mają ugruntowaną markę. To obecnie najciekawsza w kraju impreza targowa dla bardzo szeroko rozumianego cukiernictwa i lodziarstwa, która śmiało wkracza także w sektor piekarski. Świetny termin, dobra lokalizacja i towarzyszące jej atrakcyjne wydarzenia przyciągają zarówno wystawców, jak i tłumy zwiedzających. Dla nas to pierwsza impreza targowa prezentująca możliwości Hochland Professional w słodkiej, pysznej odsłonie.

Jak Hochland zaplanował swój udział w Expo Sweet?

Przygotowaliśmy klimatyczne stoisko w stylu kawiarni. Atrakcją był – oprócz reprezentacji Food Service – cukiernik Ryszard Wawrzyniak. Promowano specjały przygotowane z wykorzystaniem produktów dostępnych w ofercie Food Service Hochland Professional: Sernik Nowojorski na bazie sera Creamland, Sernik z mango na bazie sera Cremette, Sernik na kruchym spodzie z białą czekoladą na bazie sera Cremette, Tartaletki z kremem cytrynowym, owocami i galaretką na bazie sera Creamland oraz Warstwowe Shoty z musem owocowym i crunchy.

Co wyróżnia Expo Sweet?

Na targach zgromadzono przegląd najświeższych rynkowych hitów, trendów i innowacji. Było gwarno, tłoczno, kolorowo, jak na najlepszych tego typu wydarzeniach w Europie. Bogaty zestaw imprez towarzyszących i prestiżowych konkursów to była prawdziwa wizytówka tegorocznych Expo Sweet. Przez wszystkie targowe dni można było uczestniczyć w specjalistycznych szkoleniach i warsztatach. Ich tematyka związana była z nowoczesnym prowadzeniem firm piekarsko-cukierniczych oraz lokali gastronomicznych.

Jakie efekty przyniosły tegoroczne targi?

Cieszymy się, że mogliśmy zainicjować naszą obecność w tak ciekawej imprezie branżowej. Wielu odwiedzjących targi było zaskoczonych, że Hochland ma w swojej ofercie także coś dla cukierników, piekarzy, przedstawicieli branży lodziarskiej oraz branży HoReCa. Stoisko Hochland Professional cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. Poza regularnymi degustacjami serników, deserów wykonanych z naszych serów i lodów na bazie Almette – prezentowaliśmy filmy promocyjne, eksponowaliśmy lodówkę z ciastami, a także materiały wspierające BTL: katalogi, OnePager Cremette & Creamland. W przyszłości chcemy wrócić na te targi.

Dziękuję za rozmowę.
Monika Książek




tagi: Hochland Polska , Expo Sweet , branża lodziarska , HoReCa , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy ,