Kategorie produktów

Oerlemans Foods – plany rozwoju w 2022

Czwartek, 17 lutego 2022 HURT & DETAL Nr 02/192. Luty 2022
W bieżącym roku Oerlemans Foods skupia się przede wszystkim na rozwoju flagowego w kanale HoReCa brandu – Oerlemans, jak również startuje z nową marką konsumencką – Łakoma Łyżka.
Linia produktów Oerlemans, która jest dobrze znana szefom kuchni oraz restauratorom, zostanie rozbudowana o nowe propozycje produktów solo oraz mieszanek warzywnych. Drugi wiodący projekt na rok 2022 to wprowadzenie na rynek i rozwój marki detalicznej pod brandem – Łakoma Łyżka. Główny obszar rozwoju marki to przede wszystkim oferta dań gotowych oraz gama unikalnych nowości w kategorii mrożonych owoców, warzyw i mieszanek warzywnych.


tagi: Oerlemans Foods , plany rozwoju , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy ,