Klienci serwisu mogą wybierać spośród średnio 10 tysięcy artykułów w placówkach partnerskich i 3-5 tysięcy w sieciach niewspółpracujących. Szeroki wybór produktów przekłada się na wielkość koszyków, których średnia wartość to obecnie około 200zł.
Pół miliona użytkowników
Miniony 2021 rok potwierdził, że Polacy coraz chętniej dokonują zakupów online. Wykorzystanie aplikacji i strony internetowej Everli potwierdza, że na zakupy z dostawą do domu decyduje się coraz większa liczba klientów w całym kraju, a w bazie klientów firmy znajduje się już ponad pół miliona osób. W minionym roku Everli umacniało swoją pozycję we wszystkich polskich miastach, jednak na podium znalazły się: Warszawa Kraków i Wrocław.
Najchętniej kupujemy warzywa i owoceW porównaniu z 2020 rokiem, nastąpiły zmiany w popularności kategorii zamawianych produktów. W ostatnich dwunastu miesiącach Polacy najchętniej kupowali warzywa, owoce i jogurty. Może być to potwierdzeniem tezy, że konsumenci, którzy korzystają z nowych technologii i decydują się na zakupy online, podążają za nowoczesnymi trendami żywieniowymi. Wśród owoców zdecydowanym liderem były banany z kategorii premium, ale także banany luzem i cytryny.
Jeśli chodzi o warzywa, klienci niemal nigdy nie zapominali o umieszczeniu w koszyku czerwonej papryki. Dużą popularnością cieszył się nabiał, w tym przypadku polscy konsumenci najchętniej sięgali po mleko i sery żółte.
Top 5 kategorii produktów kupowanych w 2021 roku- Warzywa
- Owoce
- Jogurty
- Mleko
- Sery żółte
Zaskoczeniem może być to, że największe wzrosty sprzedaży nie dotyczyły warzyw i owoców. Nieoczekiwanymi liderami okazały się w tym przypadku napoje izotoniczne, pizza mrożona i sorbety. Sprzedaż izotoników w porównaniu z 2020 rokiem wzrosła aż o ponad 275 proc., a pizzy mrożonej i sorbetów o ok. 193 proc.
Kiedy kupujemy najchętniejKlienci najchętniej składali zamówienia w poniedziałki, a kolejnymi dniami były czwartek i wtorek. Zakupy zamawiano w pierwszej części dnia, między 10 - 14. Dniem w którym Szoperzy Everli najczęściej pojawiali się w domach klientów był piątek.
ŹRÓDŁO: Everli - Zgłaszane dane są obliczane na podstawie zakupów dokonanych przez użytkowników Everli za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji w okresach styczeń-grudzień 2021. Informacje są zbierane anonimowo i są wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych.