Nowości

Hochland Polska - VEGANUARY z SIMPLY V

Wtorek, 11 stycznia 2022
Już blisko rok Simply V jest obecne w portfolio Hochland Polska – pasty i plastry tej marki wprowadzono na polski rynek w lutym 2021. To marka dla tych, którzy chcą ograniczać spożycie nabiału i szukają roślinnych alternatyw dla sera. W styczniu Simply V po raz pierwszy dołączyło do światowego ruchu #VEGANUARY, który łączy wszystkich świadomych konsumentów dbających o dietę i planetę – to globalny ruch, który zachęca do spróbowania bycia #VEGAN przez jeden pełen miesiąc. Edycja w 2021 roku zebrała ponad 0,5 mln zainteresowanych!
Simply V to produkty na bazie migdałów, o wyjątkowo dobrym i prostym składzie, a co najważniejsze, pyszne i smakiem bardzo przypominające ser, czego konsumenci szczególnie oczekują i bardzo doceniają. Simply V z okazji #VEGANUARY zorganizowało konkurs dla konsumentów, w którym główną nagrodą są warsztaty kulinarne z Jagną Niedzielską.

Zachęcamy w nim Polaków do przygotowania potraw z użyciem Simply V i podzielenia się zdjęciami z realizacji na kanałach mediów społecznościowych marki. Można spróbować swoich sił w realizacji wyzwania #VEGANUARY w styczniu, albo chociaż spróbować przygotowania kilku takich posiłków w tym miesiącu. - komentuje Katarzyna Halwa, Kierownik ds. Rozwoju i Wdrażania Innowacji w Hochland Polska.

Simply V zachęca do tego i spieszy z pomocą w postaci e-booka z przepisami na każdy dzień stycznia. Można tam znaleźć mnóstwo inspiracji dla zdrowych, pożywnych posiłków na bazie warzyw i roślinnych zamienników sera Simply V.



tagi: Hochland Polska , VEGANUARY , SIMPLY V , rynek spożywczy , sprzedaż handel , konsument , FMCG , przemysł spożywczy ,