Wywiady

Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska

Poniedziałek, 20 grudnia 2021 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 12/190. Grudzień 2021
Hochland Polska z dumą i radością angażuje się w różnego typu inicjatywy mające na celu promowanie postaw proekologicznych, edukację i dbałość o środowisko naturalne. Do działań zaplanowanych w Roku Zrównoważonego Rozwoju w Hochland wpisany został konkurs fotograficzny promujący wśród pracowników ideę zrównoważonego rozwoju, w wyniku którego powstał kalendarz firmowy na 2022 rok. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska.
Skąd wziął się pomysł na ideę kalendarza firmowego, który powstał w wyniku konkursu fotograficznego przeprowadzonego wśród pracowników Hochland Polska?

To już piętnasta edycja konkursu, którego wiele lat temu byłem inicjatorem. To mój autorski pomysł, z którego jestem bardzo dumny! Co roku temat konkursu fotograficznego jest inny i promuje przy okazji wśród naszych pracowników różne istotne tematy. W poprzednich latach uczestnicy podejmowali się interpretacji fotografią wartości firmowych czy też kuchni bez resztek, czyli zero waste. Fotografowali także własne pomysły kulinarne przygotowane na bazie serów z oferty Hochland. Tegoroczny konkurs to nowa idea kalendarza firmowego Hochland Polska, w ramach której promujemy zrównoważony rozwój z Hochland.

Dlaczego właśnie zrównoważony rozwój stał się tematem przewodnim kalendarza firmowego?

Krzewiąc kulturę zrównoważonego rozwoju, w tym także poprzez organizację konkursu fotograficznego, Hochland Polska angażuje wszystkich pracowników, aby dbali o dziś i jutro otoczenia – środowiska naturalnego i społecznego. W efekcie tych działań powstał niezwykły kalendarz, zawierający zarówno inspirujące opisy, jak i rewelacyjne zdjęcia dokumentujące rozumienie idei zrównoważonego rozwoju.

Jakie było zainteresowanie konkursem?

Temat konkursu był bardzo ambitny, podniósł poprzeczkę wysoko, ale zainteresowanie przerosło nasze najśmielsze oczekiwania. Wybraliśmy dwanaście najlepszych prac. Autorom fantastycznych opisów i pięknie wykonanych zdjęć serdecznie gratulujemy!

Kto wygrał?

Zwyciężyła interpretacja idei zrównoważonego rozwoju Magdaleny Kisielewicz zatytułowana – „Dwie szale wagi zawsze w równowadze”. Autorka w opisie podkreśliła, że myśląc o zrównoważonym rozwoju – jej pierwszym skojarzeniem była waga, na której szalach z jednej strony stawiamy rozwój firmy, z drugiej natomiast troskę o środowisko naturalne i działania mające na celu jego skuteczną ochronę. Naszym zadaniem jest podejmowanie mądrych decyzji i takie sterowanie firmą, aby te dwie szale zawsze pozostawały w równowadze. Jurorzy tegorocznej edycji konkursu uznali ten kierunek interpretacji tematu za przysłowiowy strzał w dziesiątkę.

Jakie inne tematy poruszają fotografie w tegorocznym kalendarzu firmowym Hochland?

Było ich faktycznie wiele. Najczęściej pojawiał się motyw ponownego wykorzystania opakowań naszych produktów, albo jako pojemniki do przechowywania, albo minidoniczki do roślin. Były także promocje zdrowego trybu życia i jazdy na rowerze, przez co chronimy środowisko i wzmacniamy odporność naszego organizmu.

Przy okazji wszystkim Czytelnikom, a także użytkownikom kalendarza Hochland Polska życzę wielu radosnych dni w 2022 roku. Oczywiście zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju!

Dziękuję za rozmowę.
Monika Książek



tagi: Jacek Wyrzykiewicz , Hochland Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , produkcja , konsument , ekonomia , finanse , FMCG , artykuły spożywcze , przemysł spożywczy ,