Wiadomości

Carrefour odbudowuje footfall po lockdownach

Wtorek, 14 grudnia 2021
Po zniesieniu restrykcji Carrefour ponownie zintensyfikował konsekwentne wsparcie sprzedaży w swoich 20 galeriach handlowych w całej Polsce. Jak zauważa zarządca, klienci centrów odczuwają potrzebę powrotu do normalnych, komfortowych zakupów i usług. Widać to w coraz pełniejszym sposobie korzystania z oferty galerii, co przekłada się na dane dotyczące obrotów najemców. Ważnym elementem budowania atrakcyjności są eventy i akcje promocyjne, które nie powodują zarazem dużej kumulacji liczby osób na małej przestrzeni. Stało się to skutecznym sposobem na zachęcenie klientów do bezpiecznego powrotu na zakupy.
Od początku 2021 roku w galeriach handlowych zarządzanych przez Carrefour przeprowadzono ponad 40 dedykowanych akcji marketingowych i promocyjnych. Wydarzenia były dostosowywane do preferencji i potrzeb lokalnych klientów, przykładowo w Galerii Grudziądzkiej przeprowadzono zbiórkę ubrań dla kujawsko-pomorskiego Komitetu Pomocy Społecznej, do udziału w której zachęcano propozycją rabatów i voucherów do wykorzystania w galerii. Z kolei w Jastrzębiu-Zdroju klienci Galerii Zdrój przy okazji zakupów do wyprawki szkolnej mogli spotkać się z zawodnikami Jastrzębskiego Klubu Hokejowego GKS Jastrzębie.

Coarrefour, pomimo nadal trwających utrudnień związanych z pandemią COVID-19, utrzymuje również stabilny poziom komercjalizacji i rozszerza portfolio o nowych najemców. Do połowy października we wszystkich centrach handlowych, Carrefour przedłużył łącznie 106 umów najmu na łączną powierzchnię 10 000 m2 GLA, a także podpisał 36 nowych kontraktów. Dzięki temu do portfolio sieci dołączyły takie marki, jak m.in. ONLY i ONLY Kids (Zielone Wzgórze Białystok), Optyk Kodano (Galeria Morena), Bike Moto Center (Katowice) czy W.Kruk (Zgorzelec).



tagi: Carrefour , marketing , footfall , galerie handlowe , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument ,