Po zniesieniu restrykcji Carrefour ponownie zintensyfikował konsekwentne wsparcie sprzedaży w swoich 20 galeriach handlowych w całej Polsce. Jak zauważa zarządca, klienci centrów odczuwają potrzebę powrotu do normalnych, komfortowych zakupów i usług. Widać to w coraz pełniejszym sposobie korzystania z oferty galerii, co przekłada się na dane dotyczące obrotów najemców. Ważnym elementem budowania atrakcyjności są eventy i akcje promocyjne, które nie powodują zarazem dużej kumulacji liczby osób na małej przestrzeni. Stało się to skutecznym sposobem na zachęcenie klientów do bezpiecznego powrotu na zakupy.
Od początku 2021 roku w galeriach handlowych zarządzanych przez Carrefour przeprowadzono ponad 40 dedykowanych akcji marketingowych i promocyjnych. Wydarzenia były dostosowywane do preferencji i potrzeb lokalnych klientów, przykładowo w Galerii Grudziądzkiej przeprowadzono zbiórkę ubrań dla kujawsko-pomorskiego Komitetu Pomocy Społecznej, do udziału w której zachęcano propozycją rabatów i voucherów do wykorzystania w galerii. Z kolei w Jastrzębiu-Zdroju klienci Galerii Zdrój przy okazji zakupów do wyprawki szkolnej mogli spotkać się z zawodnikami Jastrzębskiego Klubu Hokejowego GKS Jastrzębie.
Coarrefour, pomimo nadal trwających utrudnień związanych z pandemią COVID-19, utrzymuje również stabilny poziom komercjalizacji i rozszerza portfolio o nowych najemców. Do połowy października we wszystkich centrach handlowych, Carrefour przedłużył łącznie 106 umów najmu na łączną powierzchnię 10 000 m2 GLA, a także podpisał 36 nowych kontraktów. Dzięki temu do portfolio sieci dołączyły takie marki, jak m.in. ONLY i ONLY Kids (Zielone Wzgórze Białystok), Optyk Kodano (Galeria Morena), Bike Moto Center (Katowice) czy W.Kruk (Zgorzelec).
DHL i New York University Stern School of Business...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.