Kampanie i Promocje

Somersby rozpoczęła nową promocję „Graj w kolory”. Dla zwycięzców przygotowano aż 4 tysiące kolorowych nagród.

Piątek, 19 listopada 2021
W promocji bierze udział 9 wariantów marki Somersby. Butelki zamknięte są kolorowymi kapslami, a na ich etykietach znajdują się symbole kolorowego drzewka, na którym jest widoczna informacja o promocji.
Promocja wystartowała w pierwszej połowie listopada br. i zakończy się w przyszłym roku. Aby wziąć w niej udział należy kupić butelkę promocyjną Somersby z kolorowym kapslem, następnie wpisać kod spod kapsla na stronie https://www.somersby.com/pl-pl/grajwkolory i odpowiedzieć na konkursowe pytanie. Do wygrania jest ponad 4 tys. nagród: komplety dresów, zegarki, walizki, a także czapki, szaliki, rękawiczki i skarpetki na mroźne dni oraz wyjazd do kolorowych domków wypoczynkowych w Karkonoszach. Wszystko w żywych, optymistycznych barwach. Na nagrodach znajdą się grafiki zaprojektowane przez designerkę Magdalenę Kaczi Kaczanowską - Hello Kaczi, która w swoich pracach komunikuje się za pomocą słonecznych kolorów oraz grafik, od których bije pozytywna energia.  

- Somersby to marka pełna radości i uśmiechu. Promocja „Graj w kolory” ma rozbudzać energię w szaroburym okresie jesieni i zimy. Na grafikach Magdaleny Kaczi Kaczanowskiej znajdują się hasła np. „Somers is coming”, „Somers on my mind” lub „Somer vibes”. Zdrobnienia „Somers” czy „Somer” zawdzięczamy fanom Somersby, którzy w taki sposób mówią o marce w komentarzach na naszych profilach – podkreśla Anna Jatczak, marketing manager marki Somersby.    

Promocja będzie szeroko komunikowana za pośrednictwem mediów społecznościowych, na Spotify, murali stworzonych częściowo z kolorowych kapsli Somersby, w sklepach na POS oraz z udziałem znanych i lubianych Influencerów.


tagi: Somersby , promocja , Graj w kolory , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , przemysł spożywczy ,